dinsdag, januari 20, 2015

gratis mini-eBook 'De Nieuwe Tijd'

Een mooi voorbeeld van hoe het nieuwe energetische veld waarin wij terecht gekomen zijn werkt:
Het was me al een tijdje duidelijk dat er weer eens iets moet gebeuren met de artikelen die ik van eind 2009 tot begin 2013 geschreven heb over de Nieuwe Tijd. Manieren vinden om ze opnieuw onder de aandacht te brengen omdat ze nog steeds actueel zijn. Daar zit ik dan tegenaan te hikken in mezelf, wetend dat het 'moet' gebeuren, rondjes draaiend, hoe dan?!, er geen tijd voor vinden of maken, zo'n molensteen die om je nek hangt, je kent dat wel. Tot ik op een ochtend ineens heel duidelijk en helder tegen mijn vrienden 'aan de andere kant' zeg: "ik doe het niet, het is niet mijn ding, ik kan het wel maar het kost me te veel tijd, tijd die ik liever besteed aan waar ik echt goed in ben (mijn werk) en ik vind het ook niet leuk genoeg om te doen, dus, willen jullie alsjeblieft iemand anders zoeken die het wil doen?"
En dan krijg ik 's avonds een mailtje van Nelleke Griffioen van De Berghut, dat ze er een mini-eBook van wil maken en of dat ok is... is dat magisch? Zo werkt het: door mijn duidelijke besluit maakte ik energetisch de weg vrij voor een ander om er in te stappen; zo lang ik dacht dat ik het moest doen hield ik het bij me en dat creëert een gesloten veld waar niemand ik kan. Zo werkt het. En ze werken 'aan de andere kant' altijd mee, want ze hebben respect voor de vrije wil. Dus zo lang ik denk, ofwel er innerlijk van overtuigd ben, dat ik het moet doen, is dat zo en gebeurt er niets anders. En andersom. Prachtig toch? En dan is het natuurlijk heel fijn dat daar Nel is, die de boodschap 'hoort' en er iets mee doet.
Hier de link naar het mini-ebook. Het is een samenvatting van stukjes uit mijn schrijfsels, samengesteld door Nel. Dankjewel Nel!

Geen opmerkingen: