donderdag, december 06, 2012

December-cadeautje: download alles in één keer!

In de afgelopen maanden kreeg ik ettelijke keren de vraag of ik mijn schrijfsels over de Nieuwe Tijd gebundeld kon publiceren of uitgeven in boekvorm. Ik wilde dat wel maar zag er ook tegenop: veel gedoe waar ik niet zo handig in ben, waardoor het me veel tijd kost. Tijd die ten koste gaat van mijn werk, wat ik het liefste doe. Daarom heb ik aan de geestelijke wereld gevraagd: "Als het de bedoeling is dat dat gebeurt, willen jullie dan alsjeblieft iemand vragen het initiatief te nemen?"

Vragen kunnen ze zeker aan gene zijde, maar iemand vinden die de vraag ook hoort is een ander ding. Maar het is gelukt: Sanne Roemen heeft de vraag gehoord! Maandagavond kreeg ik een mail van haar en mijn hart sloeg over van blijdschap: zij heeft alles wat ik in de afgelopen drie jaar over de Nieuwe Tijd heb geschreven gebundeld in een pdf die je uit kunt printen! Het artikel van januari 2010, het artikel van juli 2011, alle Kleine Boodschapjes (28), alle tegeltjes-wijsheden (35) en alle 7 delen van 'Ziel en Geest' bij elkaar in één document. Nu is het geen zoekplaatje meer maar heb je alles in een keer bij elkaar. Ik ben dankbaar.

Je kunt het hier downloaden. (printversie - liggend)
Download hier een pdf met staande tekst (voor op je tablet)

Veel leesplezier en verspreid deze download zo veel je wilt!
Ik wens jullie allemaal een buiten koude en binnen warme decembermaand,

Léonne

1 opmerking:

Jaska de Bree zei

Hoi Léonne, Allereerst: dank voor je schrijfsels, zo helder en voor mij bijna een openbaring!! Wat helemaal bijzonder is, is dat ik je verhaal via de website van Sanne Roemen heb gedownload. Sanne was een oudstudente(SPH) van me en is sedert lang een dierbare vriendin!! Die destijds veel van mij leerde en sedert langere tijd leer ik ook heel veel van haar. Vooral haar brede waarneming en vermogen om allerlei zaken die van belang zijn, te verzamelen. Waar ik al mijn hele leven mee worstel is de zin van het leven hier. Opgevoed als katholiek (in Den haag!!!)heb ik het godconcept als veertienjarige al gedumpt. Ik heb in mijn leven zeer ernstige trauma's opgelopen. De laatste was tien jaar terug, toen mijn allerliefste soulmate Bauke een herseninfarct kreeg en halfzijdig verlamd raakte. Via via belandde ik twee jaar geleden(2010)bij een Shiatsutherapeute, die intens bezig was met een studie psychodynamica en daar kennismaakte met reincarnatie therapie.Ik raakte steeds meer geboeid door haar verhalen over reincanatie en het nut daarvan. Vooral dat je zelf een goddelijke wezen bent en elke keer van tevoren zou hebben gepland welke zaken je in het komende leven willen ontwikkelingen en in welke aardse omgeving.Heb al veel gelezen en nu, via Sanne kom ik jou tegen en alle kwartjes vallen opeens!!!Ik raakte zelfs spontaan aan het huilen toen ik over de invulling van de 3e sfeer las. Ik begreep/voelde opeens dat mijn hulp aan mensen en mijn studieboeken inderdaad een missie was. Graag wil ik je een keer spreken. Meer over mij kun je lezen op mijn website www.jaskadebree.nl lieve groet, Jaska de Bree (jaska@hetnet.nl)